دستور تهیه

طرز تهیه فلافل خوشمزه

طرز تهیه فلافل خوشمزه

ساندویچ فلافل از خوشمزه‌ترین و معروف‌ترین فست فودهای عربی است این غذا که با مواد ساده و ارزانی درست می‌شود برای پیکنیک یا شام و دورهمی‌های دوستانه مناسب است. هر چند این غذا مواد ساده‌ای دارد اما تهیه یک فلافل خوب و باکیفیت که همه از آن تعریف کنند فوت و فن خودش را دارد. چند نکته مهم فلافل را هم خوشمزه می‌کند و هم از وارفتن آن موقع سرخ شدن جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب
طرز تهیه خوراک بادمجان

طرز تهیه خوراک بادمجان

خوراک بادمجان یک غذای گیاهی و سبک است که با نان یا برنج سرو می‌شود. اجزاء اصلی این غذا بادمجان و گوجه فرنگی هستند اما با هویچ و سیب زمینی نیز خیلی خوشمزه می‌شود. این غذا با بادمجان‌های کبابی یک غذای رژیمی و کم کالری و مناسب افراد با رژیم لاغری است.

ادامه مطلب
طرز تهیه کوکو سیب زمینی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی

اگر به یک شام فوری و خوشمزه نیاز دارید پیشنهاد ما به شما کوکو سیب زمینی ساده و فوری است. تنها غذایی که فقط به چند سیب زمینی و یک پیاز نیاز دارد و خیلی سریع آماده می‌شود کوکو سیب زمینی است. این غذا در روغن سرخ می‌شود و بچه‌ها حتما عاشق آن می‌شوند. این غذا معمولا فوت و فن خاصی ندارد و کافیست چند سیب زمینی را رنده کنید با پیاز و تخم مرغ مخلوط کنید و آن‌ را سرخ کنید.

ادامه مطلب
طرز تهیه رب گوجه فرنگی خوش رنگ بدون کپک

طرز تهیه رب گوجه فرنگی خوش رنگ بدون کپک

بعضی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به جای رب‌های کارخانه‌ای و صنعتی از رب گوجه فرنگی خانگی استفاده کنند. تهیه رب گوجه فرنگی خانگی از قدیم مرسوم بوده است و بسیاری از خانواده‌ها برای یکسال خود در تابستان رب گوجه فرنگی تهیه می‌کردند.

ادامه مطلب
طرز تهیه خورش بامیه خوشمزه

طرز تهیه خورش بامیه خوشمزه

بامیه دارای طعمی ملایم و بافتی منحصر به فرد است و خورشت آن بی‌نظیر می‌شود. بامیه منبع انواع ترکیبات آنتی اکسیدانی از جمله ترکیبات فنلی و مشتقات فلاونوئیدی است. این ترکیبات به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می‌کنند و ممکن است خواص ضد میکروبی و ضد التهابی نیز داشته باشند. بامیه حاوی ویتامین C و K1 است.

ادامه مطلب
Total 28  records . Showing 1 to 5 of 28


+