رژیم گیاه‌خواری و کنسروهای خورشتی بدون گوشت گیلانی

رژیم گیاه‌خواری و کنسروهای خورشتی بدون گوشت گیلانی

Share

گیاه‌خواری یک سبک زندگی است که در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. پایه و اساس این رژیم پرهیز از خوردن هر گونه گوشت یا فرآورده‌های جانبی مانند لبنیات و تخم مرغ است. با وجود چالش برانگیز بودن، رژیم گیاهخواری مزایای سلامتی زیادی از جمله لاغری دارد.

برخی افراد به هر دلیلی اعم از بیماری یا علاقه شخصی به رژیم گیاه‌خواری روی می‌آورند و گوشت را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنند. تهیه انواع غذا مخصوصا خورش‌ها بدون گوشت کمی سخت و حتی ناممکن به نظر می‌رسد. اما ما در گیلانی انواع خورش‌ها را بدون گوشت به صورت کنسرو شده ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید طعم یک خورش اصیل اما بدون گوشت را به راحتی بچشید.

انواع خورش‌های بدون گوشت گیلانی

شاید به هر دلیلی از خوردن گوشت امتناع کنید اما، نمی‌توانید از خورش‌های لذیذ ایرانی چشم پوشی کنید. اگر می‌خواهید علاوه بر حفظ رژیم گیاهخواری خود، خوشمزه‌ترین خورش‌ها را نیز میل کنید ما به شما خورش‌های بدون گوشت گیلانی را توصیه می‌کنیم. کنسرو خورش‌های گیلانی به دلیل تهیه آسان و سریع و طعم بی‌نظیر خود محبوبیت بالایی دارند.

خورش‌های بدون گوشت گیلانی مخصوص گیاهخوران در قوطی‌های کوچک 460 گرمی و در شرایط اتوکلاو تولید می‌شوند و بهترین طعم و عطر را ارائه می‌دهند. هر چند در تهیه این غذاها گوشت به کار نرفته است اما سعی شده است مزه و طعم اصیل خورش‌ها حفظ شود. شرط اول تهیه خورش‌های بدون گوشت گیلانی، تازگی و کیفیت بالای مواد اولیه است که بسیار بر کیفیت نهایی غذا تاثیر می‌گذارد.

گیلانی انواع خورش‌های بدون گوشت را متناسب با ذائقه ایرانی‌ و با رعایت تمام نکات بهداشتی و با دستورالعمل‌ اصیل ایرانی تهیه می‌کند. مزیت اصلی خورش‌های کنسروی گیلانی این است که هر زمان که اراده کردید می‌توانید خورش دلخواه خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت داشته باشید.

پخت خورش‌های آماده کنسروی گیلانی به گونه‌ای است که تمام خواص سبزیجات و طعم و مزه بی‌نظیر غذا حفظ ‌می‌شود و در عین حال خورش کاملا جاافتاده است. خورش‌های بدون گوشت گیلانی مخلوطی از سبزیجات تازه و سرشار از پروتئین گیاهی، فیبر و مواد مغذی هستند.

این غذاهای کنسروی یک وعده کاملا مقرون به صرفه هستند و کافیست قوطی خورش را 20 دقیقه در آب بجوشانید تا یک غذای خوشمزه و منحصر به فرد داشته باشید. درب آسان باز شو، شرایط اتوکلاو در زمان تهیه خورش‌ها، چربی و کالری پایین و عدم استفاده از مواد نگهدارنده از مزایای خورش‌های بدون گوشت گیلانی هستند. خورش‌های خوشمزه گیلانی در کنار برنج خوش عطر و طعم ایرانی یک وعده ناهار یا شام فوری برای شما می‌سازند.

خورش قیمه بدون گوشت گیلانی

خورش قیمه یکی از بهترین غذاها و خورش‌های ایرانی است که معمولا همراه با سیب زمینی سرخ شده یا بادمجان سرو می‌شود. رب گوجه‌فرنگی، لپه، لیمو عمانی و پیاز پایه و اساس یک خورش قیمه بی‌نظیر هستند. برای عطر طعم بهتر می‌توان در آخر کار به آن‌ گلاب، دارچین یا هل نیز اضافه کرد. کنسرو خورش قیمه بدون گوشت گیلانی با مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شود و طعم فوق‌العاده‌ای دارد. خورش قیمه بدون گوشت گیلانی در هر دو مدل با سیب زمینی سرخ شده و بادمجان عرضه می‌شود که هر کدام را بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. این کنسروها مناسب برای افراد گیاهخوار است که در مدت زمان کوتاهی نیز آماده می‌شود.

خورش قورمه‌سبزی بدون گوشت گیلانی

شاید بتوان گفت خورش قورمه سبزی پرطرفدارترین غذای ایرانی است که تهیه آن به مهارت ویژه‌ای نیاز دارد. اگر هوس قورمه سبزی کرده‌اید اما زمان زیادی برای پخت غذا ندارید، گیلانی به کمک شما می‌آید.

با کنسروهای خورش قورمه سبزی بدون گوشت هر زمان که اراده کنید یک غذای عالی و خوش طعم خواهید داشت. خورش‌ قورمه سبزی رژیمی بدون گوشت گیلانی مخصوص گیاهخواران در قوطی‌های کنسروی 460 گرمی به راحتی و در کمترین زمان آماده می‌شود.

کافیست قوطی کنسرو را 20 دقیقه در آب بجوشانید و سپس همراه با یک پلوی خوشمزه نوش جان کنید. لیمو عمانی، لوبیا قرمز و سبزی‌های تازه اصلی‌ترین مواد اولیه این خورش هستند که عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به این خورش رژیمی می‌دهند و از خوردن آن لذت خواهید برد. برای تامین پروتئین در این غذاها از پروتئین گیاهی لوبیا استفاده شده است.

خورش فسنجان بدون گوشت گیلانی

فسنجان از آن غذاهایی است که به زمان پخت زیادی نیاز دارد و باید با صبر و حوصله پخته شود. یک فسنجان لذیذ و جا افتاده با طعم ملس شامل گردو چرخ‌ شده باکیفیت و رب انار اصل است، این‌ها چیزهایی هستند که خورش فسنجان را خاص و دلپذیر می‌کنند.

با این وجود، اگر خواهان یک وعده خورش فسنجان رژیمی و بدون گوشت هستید، گیلانی کنسروهای خورش فسنجان اصیل را برای شما به ارمغان آورده است تا در کمترین زمان ممکن به غذای مطلوب و دلخواه خود برسید.

خورش کرفس بدون گوشت گیلانی

کرفس سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است و به عنوان یک سبزی معروف برای کاهش وزن شناخته می‌شود. تهیه خورش کرفس نیز راهی برای افزودن این سبزی به رژیم غذایی شما است. خورش‌ کرفس علاوه بر اینکه یک وعده غذایی لذیذ است، خواص بی‌شماری نیز برای بدن دارد.

برند گیلانی این غذا را با کرفس‌های تازه و با کیفیت به همراه جعفری و نعناع به صورت کنسروی تهیه می‌کند. کنسرو خورش کرفس بدون گوشت گیلانی با طعمی ماندگار، ایده‌آل برای گیاهخواران است و با بالاترین کیفیت عرضه می‌شود.

خورش بامیه بدون گوشت گیلانی

بامیه یک سبزی کم کالری و غنی از فیبر، ویتامین A و C است و به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در رژیم غذایی گیاهخواران دارد. معروف‌ترین غذایی که با بامیه تهیه می‌شود خورش بامیه است. خورش بامیه یک غذای اصیل جنوبی است اما در تمام شهرهای ایران به روش‌های مختلف تهیه می‌شود. اگر به این غذا علاقه دارید اما به هر دلیل امکان طبخ آن را ندارید ما به شما کنسروهای خورش بامیه گیلانی را پیشنهاد می‌کنیم.

خورش بامیه بدون گوشت گیلانی فقط با 20 دقیقه جوشاندن تبدیل به یک وعده غذایی سالم و مقوی می‌شود. گیلانی برای تهیه این غذای کم چرب و پرطرفدار از بامیه‌های تازه و رب گوجه‌فرنگی باکیفیت استفاده می‌کند تا همه بتوانند طعم بی‌نظیر خورش بامیه بدون گوشت را در کمترین زمان ممکن و به راحتی بچشند.

خورش آلو اسفناج بدون گوشت گیلانی

اسفناج به دلیل آهن بالای خود شناخته شده است و در بسیاری از غذاها از جمله خورش آلو اسفناج حر ف اول را می‌زند. ترکیب اسفناج به همراه آلوهای خشک شده سرشار از ویتامین است و خواص زیادی برای سلامت بدن دارد. خورش آلو اسفناج بدون گوشت گیلانی یک غذای کاملا رژیمی است و مناسب گیاهخواران تهیه شده است. برای تهیه کنسروهای این خورش از سبزیجات و آلوی باکیفیت استفاده می‌شود تا طعم واقعی خورش آلو اسفناج خانگی را بچشید.


  1         2         3         4         5      

+