کنسرو کشک بادمجان
460gr

کنسرو کشک بادمجان


توضیحات محصول:

کشک بادمجان از غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی است که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ر.وش طبخ این غذای خوشمزه آسان است و در تهیه آن از بادمجان، سیر، پیاز، نعنا خشک، بعضا عصاره گوشت یا قلم استفاده می‌شود و با کشک و نان سرو می‌شود یکی از کنسروهای تولید شده در دسته بندی غذاهای گروه گیلانی نیز، کنسرو کشک بادمجان گیلانی می‌باشد. شما می‌توانید این غذای لذیذ و دلچسب را در بسته‌بندی قوطی فلزی 460 گرمی با درب آسان باز شو تهیه کنید و از طعم بینظیر این غذای خوشمزه که با حفظ اصالت روش پخت آن تولید شده است لذت ببرید. در این محصول از مواد نگهدارنده استفاده نشده و با استفاده از دستگاه اتوکلاو (دستگاه بزرگ بخار) فرآیند استریل کردن انجام می شود. قبل از مصرف 20 دقیقه بجوشانید.

قبل از مصرف کنسرو کشک بادمجان

توجه داشته باشید همه نوع کنسرو به جز کنسرو میوه‌جات (کمپوت‌ها) لازم است تا قبل از مصرف حتما به مدت 20 دقیقه در آب جوشانده شوند.

همچنین مدنظر داشته باشید که این مدت زمان 20 دقیقه از زمانی آغاز می‌شود که آبه به دمای جوش رسیده باشد و سپس کنسرو درون آن به مدت گفته شده قرار بگیرد.

تهیه کنسرو کشک بادمجان گیلانی

برای تهیه کنسرو کشک بادمجان از برند گیلانی می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام نمایید.

شما مصرف کننده‌ی گرامی این امکان را دارید تا با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر و یا با استفاده از سایت فروشگاهی گیلانی، همچنین دیگر فروشگاه‌‌‌های اینترنتی نام آشنا اقدام به تهیه این غذای خوش طعم نمایید و این اطمینان را داشته باشید که با یک بار مصرف هریک از محصولات گیلانی از طرفداران پروپاقرص این برند غذایی و البته افتخاری برای این برند خواهید شد.

150,700 تومان

- +
   
Share

مشخصات محصول
وزن 460gr
بسته بندی درب آسان باز شو
ابعاد بسته بندی 10x10x8 سانتی‌متر
شماره پروانه 34/17002
انرژی 142.8 کیلوکالری
قند 0
چربی 10.2 گرم
نمک 0.88 گرم
اسیدهای چرب تراس 0.34 گرم
افزودنی ها ندارد

  1         2         3         4         5      

+